GOOGLE ADWORDS

GOOGLE ADWORDS

Bliv synlig overfor kunderne med Google Adwords

Ønsker du at blive så synlig som muligt overfor din kundekreds, så er Google Adwords et uvurderligt værktøj. Google Adwords foregår her ved, at folk indtaster forskellige søgeord i Googles søgemaskine. I tillæg til selve søgeresultatet, så vil Google Adwords herefter vise en række annoncer for diverse hjemmesider med en nær sammenhæng med det brugte søgeord.

udvikling

SEO-1 ApS kan i denne forbindelse hjælpe dig med at sikre, at der er et så godt forhold mellem din hjemmeside og de søgeord, som du gerne vil korreleres med. Dette er med til at garantere, at annoncen for din hjemmeside vises på lige nøjagtig de søgeord, som er centrale for din forretning. Samtidig så kan SEO-1 hjælpe med at udarbejde en strategi for, hvor meget Google skal betales per kundeklik, hvilket er endnu en afgørende faktor for, hvor ofte din hjemmeside vil afbilledes via Google Adwords.

Endelig vil SEO-1 ApS sørge for at designe og tekstforfatte annoncen for din hjemmeside på en særdeles attraktiv og indbydende måde. Dette er sidste skridt i optimeringsprocessen og vil sikre, at dine potentielle kunder rent faktisk også klikker sig ind på din hjemmeside for at undersøge dine tilbud.

For mere information om, hvordan SEO-1 ApS kan hjælpe dig med at få det meste ud af din Facebook-profil, så tag kontakt til os på 88 97 88 88.

Google Adwords – Der er mange mennesker i Danmark der mener, at de har styr på Google Adwords.
Realiteten er, at en meget stor del af de mennesker, der beskæftiger sig med Google Adwordspå et mindre professionelt niveau, taber mange kunder og adskillige annonceringskroner.

Google straffer – folk og virksomheder, der ikke giver deres bruger et relevant resultat.

Relevans er blevet en kæmpe faktor i Google Adwords i dag.

Det er blevet vigtigere end nogensinde før, at få forbundet søgeord, annoncetekster og landingssider korrekt.

Efterhånden som flere og flere finder ud af, hvilke muligheder der er i Google AdWords, vil konkurrencen fortsat stige drastisk og det vil gradvist blive sværere at få gode resultater med Google Adwords annoncering.

I “gamle dage” fokuserede Google på, at få så mange som muligt ind i Google AdWords systemet. I dag er relevans fået en mere markant betydning. I Google AdWordsskal relevans forstås som annoncer og landingssider, som bedst muligt matcher den information brugere / potentielle kunder søger efter.

Google Adwords lever nu også op til den almindelige standard, som f.eks. Organiske Søgeresultater og gr sogeoptimering – Altså relevans for brugeren.

Idag har Google rigeligt med annoncører i deres Google AdWords system, så de kan tillade sig at gøre det de er bedst til, nemlig at give brugeren den mest relevante annonce ud fra det brugeren har søgt på. Så penge og høje klikpriser er ikke nok. Man skal have struktur og relevant information ind i sin Google Adwords annoncering.

For at komme godt fra start med sin Google AdWords annoncering, kan man overordnet sige, at nedenstående fire punkter er særlig vigtige. De påvirker nemlig alle sammen annonceringens relevans og ultimativt dine markedsføringsomkostninger ved annoncering via Google AdWords:

Maks Klikpris ( Max CPC )

Klik/Visninger procent ( CTR )

Søgeord – match – domæne – url/annonce tekst / landig page – Relevans

Kvalitetsresultat

Andre faktorer

Google Adwords er blevet et erhverv

Via Google AdWords tjener Google som virksomhed penge, når brugere klikker på annoncerne. Eftersom Google AdWordssystemet er den direkte årsag til Google’s rigdom, så er det også logisk, at Google er interesseret i, at så mange som muligt klikker på annoncerne. Dette har medført, at kravene til annoncering via Google AdWordshele tiden bliver større – Google har slet og ret kun brug for de bedste annoncører for hvert søgeord, da disse i sidste ende generer omsætning. På denne baggrund er det udslagsgivende, at man kan finde ud af at opsætte en Google AdWordskampagne, der kan konkurrere på lige fod med de bedste. Ellers skal man ikke gøre sig forhåbninger om at konvertere sine annonceringskroner til slag i Google Adwords.

Hvis du vil have optimal optimering af din Google Adwords firma kampagne, så ring til os på telefon – 88 97 88 88

© 2010 COPYRIGHTS All Rights Reserved BY SEO-1 ApS